Princessmother canım benim bebegim çok huzursuzdu zaten. Doktorlar anlamadı bir türlü. Araştırarak bulmaya çalistim hep. Son zamanlarda da günde 15 defa kusuyordu. Birde fışkırarak hemde. Tahliller temiz cıktı ama doktor reflü dedi. Ilaç verdi kusması en aza indi ama yine devam etti. Bende süt ürünlerini kestim tamamen. Ve şuan Çok şükür bebegimin huysuzluğu biraz gitti. Kusması durdu ılacini vermediğim halde. Öğürerek kusuyordu çünkü. Diyeti biraz sürdürmeyi düşünüyorum yani. Önceden gazini zor çıkarıyordu. Şimdi eskiye göre rahat çıkarıyor. Ben öyle deneme yanılma yoluyla buldum. Ama doktora götürüp alerji testi yaptiracam. Bu vaka sayısı arttığı için gidemiyorum sadece. Insan bazen kendi doktoru kendisi olmalı bence.