Mrv-0809 öncelikle çok geçmiş olsun, canım mamaya neden yok dediler, bizde kan uyuşmazlığı sarılığı cıktı çok çektik doğduktan sonra hemen yatırdılar küveze , daha sonraki günler kğvezden çıktık eve geldik çocuk sarardı portakal gibi turunculastı hemen götürdük hastaneye, doktor görür görmez yatırdı, artık eve getirmek istemiyorduk eve getirdikce sararıyırdu, mavi ışık düşürüyor değeri. İlk 20 günden sonra zararı azalır demişti doktorumuz bizimki 20 lerdeydi çok yüksekti ,için rahat olsun canım mavi ışık hemen düşürür kğvezden çıktığında en az 2 saatte bir emzir emmezse mama ve, aptanil mamayı öneririm içlerindeki şekerden dolayı sarılığı geçiriyor, kan şekeri düşünce çocukta sarılık olur , ben aptamille kurtuldum hiç bişeycik olmaz Allahın izniyle , bizimkşde bi kaç ay sürdü ama ben hiç AC bırakmadım