Mrv-0809 merhaba canım 2 aylık bebeğim var bizde 3. Gün sarılık olduk banada mama yok dediler ve ben anlayamadım emzirmeye çalıştım bir kaç gün sütüm yoktu emzirdikçe geldi, doktora götürdüm değeri 15e kadar çıkmıştı yatır dediler ben yatırmadım eve geldim yarım saatte bir sürekli emzirdim su verdim her 2 günde bir düşüşüne baktık o şekilde atlattık çok şükür..