Deletedmom413 Canım moral bozmak için değil tedbirli olman adına söylicem şimdi çünkü annen kanser atlatmış Allah korusun covidsen bulaşabilir.Benim eşimde belirtiler olmuştu 2 gün sonra test yaptırdı negatif çıktı çok sevindik grip dedik sonra bende de iki gün sonra belirtiler başladı ama benim koku ve tat da gitti öyle olunca ben de test yaptırdım pozitif çıktım ve annemlere de bulaştı.Negatif çıkıp yanılma payı yüzde 40 oluyor dedi doktor.Dikkat etmekte fayda var canım.Bikaç gün sonra tekrar test yaptır bence.