Emrem benimde bogazımda garip bi gıcıkla başlamıştı ve ben hiç şüpelenmemiştim ve 5 gün sonra bende ansızın koku ve tat kaybı gitmişti en büyük belirtisi malesef koku tat kaybı evet gripkende almayız ama burnumu temizleyince azda olsa gelir burnumuza koku bu öyle olmuyor ihmal etme test yaptır insanların vebaline girmeyin daha ilerisi olmaz diye düşünüyorum benim öyle olmuştu baya hafif geçmişti bebeğm cok küçüktü Allah yardımcım oldu çünkü bu hastalığı agırda geçirebilirdim