Emrem tam iyiyim derken ertesi gün kötü olabiliyor ama ağrılarım bölgesel olmaya başlamıştı yani her yerim ağrımıyordu. İlk 3 gün çok kötüydü sonra bir iyi bir kötü derken bugün 11.gün hiç ağrım yok geçti gitti. Ortalama 6/7 gün de kendime geldim. C vitamini d3 bir de propolis kullandık eşimle. Kesinlikle test yaptırın,korkmayın o da bir kaç saniye sürüyor. Allah şifa versin biran önce