Bende yaptıracaktım canım doktora gittik 3aylıktı 1 ay sonra yapalım dedi tekrar gittim vakti geçti faydasından çok zararı olur bu saatten sonra dedi o doktora asla hakkımı helal etmiyorum o kadar üzüldüm ki o anda resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü hala bu konuyla ilgili post okuyunca vicdan azabı çekiyorum çocuğuma karşı