Ozgeruya iki_tospik_annesiii insallah cnm ates kusma falan yok ama yanaklarida kizarik tane tane acaba bisey alerjimi yapti diyorum pazardan beri yanaklar o sekilde
iki_tospik_annesiii Ozgeruya AA aynı durum bizdede war cnm bizimkinin yanaklarıda elma gibi kıp kırmızı. Bizim de akşam üzeri kızarıklık oluyor.
Aselimm_07 Ozgeruya benim hiç ümidim yok 11de gece uykusu diye yatırdım hoop 12 de uyandı oturuyoruz bakalım 3 4 kadar yolu var
Zynephtcnsa Ozgeruya doğdu doğalı 13 aylık oldu kızim uyku problemlemimiz hep var 😬😬😬😥😥 gözlerim den rahatsızlandim gözlerim kurumuş artık o derece de
Ozgeruya Zynephtcnsa ayy annem bnde bu aksam dio kac saat oldu bi uyumadi ben bacaklarimda sallamıyorum besiginde uyuyor boyle belin agrir bacaklarina alıştır diyo 🙂
Ozgeruya iki_tospik_annesiii yok cnm digerindede çoğaldı seninki. Yarin sabah esim isten gelince doktora gitcez kakada kan icin tetkik yapcak cagirdi