Ozgeruya dün gttim doktora anlattım uyyamıyor uykusu var ama dalamıyor vs doğduğu zmndan böyle neden böyle falan doktor hiç elini sürmedi sadece kan ve idrar tahlili verin dedi ben de zaten doğduğu zmn sadece kan alındı bşka hiç vermemiştik verdik hemde bakalım bi tabi kan değerleri vitamini demiri vs nasıl bnde merak ediyorum pazrtesi snç için gidicez doktr eğer kanda da çıkmazssa bişey huyu böyle dicez dedi yatştrıcı bişey varmıdır dedim adam direk öyle şeyler yok bitkiselde olsa uyku şlacı kullanmak yok dedi huyu böyledir bişey çıkmssa yapacak bişey yok dedi dişten de uykusuzluk yapmaz başka bişeydir dedi ama