prensesko merhaba canım benim kızım 3 buçuk yaşında oldu bu postu açtıktan sonra düzeldi sanırım uykuları yine uyuyodu öğlenleri ara sırada uyumyordu tabu suan uyumuyor ama genel olarak bıraktı diyebilirim evet kesinlikle 2 yaşından sonra bi gerileme oluyor ama zamanla oturuyoruz ya bırakıyor ya devam ediyor