Sevde123 benim kızım da aynı. Öğken 13.10 gibi odaya geçtik. Aklı hep salonda, babasında. Saat 14 oldu uyumuyor, bende iyice gerilmeye başlayınca kalk kızım içeri gidelim dedim. Çünkü öbür türlüsü ikimize de eziyet oluyor. Kızım içeri gidelim artık diye ağlıyor ben bir yandan uyutmaya çalışıyorum, ter basıyor ve sinirlenmeye başlıyorum çünkü. Ama salona geçince fark ettim ki çok uykusu geldi bir daha denemek için geçtik yatağa. Uyumak istiyor ama direniyor. Normalde 2 den sonra çok nadir uyuturum, hatta uyutmam ama gözleri kıpkırmızı oldu uykusuzluktan. Artık eşimi çağırdım da ağlaya ağlaya uyudu ayağımda üçe on kala. Keşke yine eski düzende olduğu gibi uyusa. 12, 12.30 dedim mi uyurdu. Sabah erken kalkmak zorlamıyor ama bu şekilde geç yatınca öğken uykusuna akşam 10 Dan önce asla uyumuyor ve ben hiç dinlenemiyorum.