Çok geçmiş olsun tez vakitte sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. Korkmayın 39 çok yüksek değil, bizim için yüksek ama bebekler çok daha kuvvetli 41 derece ateşi bile kaldırabilir dedi doktorumuz. Ilık bezle eklem bölgelerini ıslatın, hafif ılık duşa sokabilirsiniz. Panik olmayın dediğim gibi bebekler bizden çok daha kuvvetli🙏🏻