Ruya_Hayal doktorların yapacağı pek birşey olmuyor malesef canım dediğim gibi hep yan yatır ve gözün hep üzerinde olsun fışkırıyorsa reflü demişti bana doktorum. Yaşına kadar da sürebilir erkende geçebilir demişti. Bizim geçti çok şükür inşallah sizde erkenden atlatırsınız 🙏