Ruya_Hayal Canım reflü vardır takip et. Benim kızımda öyleydi burnundan kusardı sürekli şimdi 5 aylık olduk 1 aydır falan olmuyor. Ya reflü yatağı al başı yükselte olsun yada gözün hep üzerinde olsun hep yan yatır. Ben o korkuyu hala atamadım üzerimden hep burnundan kusacak korkusu kaldı bende kızım kusarken boğuluyor gibi olurdu allah korusun fışkırıyor gibi oluyordu birde.