Alp00 benim kızım 3ay 14 günlük gectigim 2 hafta benim için inanılmaz zordu emmek istemiyordu memeyi görünce sürekli ağlıyordu çığlık çığlığa bu zamanda ayakta emzirdim mesela 30 dakikada 1 emen bi bebekti 1.30 yada 2 saatte emmeye başlamıştı benim evde sallanan koltuk vardı onda emzirdim kendi anneme gittiğimde resmen zıplaya zıplaya emzirmiştim neyseki 2 gündür düzeldi sabret gecicek