Alp00 Merhaba:) benim bebeğim 3 ay 4 günlük son 1,5 haftadır aşırı isteksiz emiyor. Uyku arası gece güzel emiyo ama uyanıkken neredeyse zorla emziriyorum. Sanki böyle yaptığı için sütüm de azalmış gibi geliyo. Böyle bi durum yaşayıp düzelen var mı ?
Nilbebek12 Alp00 etrafı keşfet eye başlamış olabilir hayatım . Gündüzleri emzirirken daha fazla tensel temas yap güzel sözler söyle sakinleşmesini sağla belki işe yarar . Ayrıca emzirme pozisyonu nu değiştir plates topunda zıplayarak ayakta gezinirken ya da internetten bak daha garklı kucakta tutma şekli ile emzirebilirsin
alinela Alp00 merhabalqr benim bebeğimde de oldu. Ben meme reddi yaşıyorum zannettim ve benimde inanılmaz moralim bozulmuştu. Siz sakin pes etmeyin çocuğu çok skmadan denemelere devam edin ve emzirme aralığını biraz açın. Biz normale döndük siz de dönersiniz merak etmeyin
Sengalaye Alp00 aynı şeyleri yaşadım. Emzirme aralıklarını 3-4 saat arasında tutmak sorunumu çözdü. Artık bebeğimin talep etmesini bekliyorum. Emzirme danışmanı büyüdüğü için daha az emer. Sürekli emzirmeye çalışma aralıkları aç dedi. Memeyi teklif et ama ısrar etme dedi. Bilginiz olsun. Umarım işinize yarar. Artık eskisi kadar sık emmiyorlar. Tabi biz anneler de napıcağımızı şaşırıyoruz.
SevilayOsmnalp Alp00 benimde bebeğim 1 ay 26 günlük çok güzel emerdi bu aralar çok isteksiz emiyor ağlayınca memeyi reddediyor sakinleştirip öyle veriyorum bazende öyle ac acina uykuya dalıyor 🥺
Diyalizteknikeri alinela benm de 3 ay 10 günlük ve bende aynı durumu yasıyorum uykuda alıyor onun dısında memeyi ağzına almaz. Kendini geri çeker. Emme aralığı kaç saat Koydunuz?
Alp00 alinela Cevabınız için çok teşekkür ederim. Şuan duymayı en istediğim şey bu dönemin geçeceği🙏 Ben zaten çok zor memeye alıştırmıştım. Sütüm 5. Günde geldi vs vs. Şimdi böyle bişey yaşayınca çok üzülmüştüm inşallah bizde atlatırız.
Alp00 Diyalizteknikeri Cevabınız için çok teşekkür ederim. Ben emzirme aralığını hesaplamıyordum hiç. Ama 3 saati pek bulmuyodu. Şuan farkediyorum ki çok uykusu geldiğinde uykuya dalmak için emiyor. Onun dışında sanki meme midesini bulandıran bişeymiş gibi davranıyor:(
alinela Diyalizteknikeri doktorumuz 3_4 saat dedi ama ben o kadar bekleyemiyordum acaba alacak mı memeyi diye hem stresleniyordum… Ama inandım bolca dua ettim :) sonra çok şükür sorunumuz geçti.
Elifinannesiii-11 Bizim de öyle koluma yatırdığım an ağlamaya başlıyor hoplaya zıplaya emziriyorum üç bucuk aylıgız ☺️
Alp00 Elifinannesiii-11 Nasıl zor tahmin ediyorum. İnşallah eskisi gibi devam ederler. Mama vermiyosunuz değil mi.
Alp00 Sengalaye Sengalaye Hiç saat hesaplamamıştım emzirirken çok emen bir bebekti çünkü. Bekliyim diyorum ama bi yandan da açmış gibi geliyo :( mama vermekte istemiyorum iyice memeden kopar diye. İnşallah gelişimine negatif bir etkisi olmaz. Çok teşekkür ederim cevabınız için 💜
Alp00 SevilayOsmnalp çok üzülüyor insan. Belki büyüme atağındadır. 8. Haftada bir atak vardı. Umarım en kısa zamanda atlatırız🙏
alinela Alp00 bende aynı durumları yaşadım.. çok zorlandım ilk başlarda ama geçti sen içini ferah tut
Perizekaliyim07 Benim bebeğimde 3 ay 14 günlük. Sadece uykuya dalmaya yakın emzirebiliyorum. Ya da evde ayakta gezerek. Bizde aynı sorunu yaşıyoruz
Alp00 Perizekaliyim07 Ayakta da denedim ama kucağımda yatay pozisyona geçirirken daha çığlığı basıyo. Sadece uykuya dalarken ve gece uyku arası güzel emiyo. İnşallah atlatırız bir an önce 🙏💜
MotherQueen Alp00 korkmalımıyoz bilmiyorum bizde 3.5 aylığız uyku harici meme verince çığlık çığlığa ağlıyor 🥺 mama vermiyorum çişli bezleri fena değil doyduğunu oradan anlıyorum
Alp00 MotherQueen mama verirsem gece de emmez ve sütüm biter diye korkuyorum. Vermeyin bence sizde. Bizimde çişli bezler fena değil. Galiba bebeklerimiz yenidoğanlıktan çıkıp dünyaya geldiğini farkettiği için süt meme falan umurlarında değil :)
Alp00 MotherQueen ahh ahhh☺️ Süttü memeydi derken büyüyolar işte insan stresten tadına varamıyo. Bir bakmışız memeden nasıl kestiniz diye konuşcaz belkide burda ✌️🥰😘
alinela Alp00 2-3 gün sürdü.. kendini memeden iteliyordu emmek.isyemiyordu ve ağlıyordu.. bu bebeklerde ara sıra olan bir şeymiş çok.kafana takma stresin bebeğine gecmesin