Hunilianne vera66 mesela peyniralti suyunda yulafı ve elmayı birlikte pişiriyorum çatalla eziyorum kaşığın ucuyla da minicik tarçın koyuyorum yiyo😂
Dmrcnn Eytufe tam tersi yulafı sindemk daha kolaymış hatta bağırsakları calıştırırmış bnm oplum ek gıdaya gecişten öncede kabızdı Bu yüzden doktorumuz mutlaka günde 1öğünü yulaflı olsun dedi bnde bol bol kullanıyrm kabızlığımızda eskisi gbi değil şükür
Mom8 vera66 1 bardak suya 1 dolu kaşık yulaf yarım kaşık kadar irmik koyup pişirip ılıyınca az pekmez damlatıp yedirirdım ben. Yaşını geçince yarım bardak su yarım bardak süt ile yapıp içine ceviz ezdim ılıyınca da az bal damlattım muhallebi gibi oluyor