ZeynepCakir Hakanasafinannesi Ne demek neyine iyi geldi, d vitamini almayan bebek mi var? Herhangibir sindirim sorunu vs, yaşamadık. Doktorumuz en iyi damla bu demişti, sağlık ocağındakileri önermiyorlar. Siz istemiyorsanız kullanmayın!
Hakanasafinannesi ZeynepCakir yalnız kötü anlamda sormadım bu soruyu ben sadece bilmek istedim tşk!! Öncelikle kullanan birisi olarak sizden duymak istedim
Yarim_Kilo_Kiyma Deletedmom4018 Sağlık ocaklarının verilenlerin içeriğinde parafin var. Doktorumuz bize önermedi
ZeynepCakir Hakanasafinannesi Ben yanlış anladım o halde, kusura bakmayın. Yani doktorlar genelde oceanı öneriyorlar, eczacılarda öyle. Memnuniyetim bu yönden.
Bllmn Hakanasafinannesi ocean d3 400lük kullanıyoruz. 1 fıs kullanıyoruz. Fısfısla çok rahat oluyor vermesi