Y0696 Xyz1234 ben ocean d vitamini kullanıyorum büyükler için olanını da kendime kullandım doğal memnunum
Dilos01 ElifAda9e vallahi öyle 😝😝çok rahat uyuyorum uykuyu özlemişim 🤪eve gidince çok zorlanırım herhalde
Dilos01 ElifAda9e yalnızlık zor ya elin ayağın birbirine giriyor hiç olmazsa annem napacagimi söylüyor ama yinede az çok kızımı tanıdığım icin herisini bende rahatlıkla yapabiliyorum
ElifAda9e Dilos01 evet ağladı mi bazen dayanamıyorum insanın da ağlayası geliyor bebekler çok tatlı masum 🙂
ZeyReynepyan cideee07 evet aynısı öyle yapıp öksürüyor bir iki seferde şimdi gün içinde yok acaba gece petekten dolayı boğazımı kuruyor bu gece su koyacağım bakalım işe yarayacak mı
ZeyReynepyan cideee07 benimki ilk defa bu gece yaptı inşallah işe yarar peki bişey daha sorsam geceleri nasıl giydiriyorsunuz doyururken yatağından alınca ne yapıyorsunuz
caglaanalan ElifAda9e Bizde 5 ekimliyiz. İlk bebeğim tek başıma bakıyorum. Çokkk zorlanıyorum yinede çok güzel bir duygu😍💖
ElifAda9e caglaanalan maşallah Allah ım korusun evet çok güzel bişey ve büyüdükçe daha güzel olcak insallah 😍🤗
GGG ZeyReynepyan 23 Ekim 2019 doğumlu bizim kıZda😊geçen sene bu zamanlar aynı saat dilimlerinde bizde öyleydik demekki o gün doğanlarda bişey var😀😀
GGG ZeyReynepyan doktorun bile söylediği zamanla geçer😀😀 4. Aydan sonra düzelmeye başlıyor gaz sorunu, önce kutsal 3 ayların bitmesi lazım😊 siz kendi sinir stres seviyenizi iyi tutmaya çalışın gerisi gelecektir
Emirin_Annesi10 Dilos01 benim geri dönüşe daha çok kuzum eşim askerde 3ayımız var ☺ bende sabaha kadar uyumuyorm bazen sabah ablama atıp 1 2 saat uyuyorum şükür annemle sabaha kadar beşik sallıyoruz
Dilos01 Emirin_Annesi10 oooo daha varmış canım bende 1ay kalacam annem gilde su gibi geçiyor o 1 ay kendi evimde olsam katiyen geçmez🤪🤪
Asyanesrin 37722 bizde 27 Ekim de doğduk yeteri kadar kilo almıyor derken ne kadar aldı ki şuana kadar