Deletedmom4018 Ssumru ay idare eder ya 2 haftadır huysuz ve sürekli ağlıyor uyumuyor dalıyor geri uyanıyor ama sağlığımız iyi elhamdülillah senin kız dı demi
Ssumru Deletedmom4018 cok sukur canim Rabbım sağlıklı uzun ömürler versin bebelerimize Dalıp hemen uyanma bizde de var emzikle aşk yaşıyoruz cok seviyor emziği emziği düşsün sinirleniyor prenses 😀 Eevt canim kiz
Deletedmom4018 Ssumru doğsun doğsun diyorduk şimdi koynumuzda büyütüyoruz elhamdülillah demi😍 çok şükür halimize sen normal mi yaptın canim
cideee07 ZeyReynepyan Xyz1234 bizde 23 ekim doğumluyuz son 2 3 gündür uyumuyor dalamıyor yarine koyuyorum uyanıyor bi de uyurken tuhaf tuhaf sesler çıkarıyor boğazını temizler gibi :) sizlerde de var mı bu sesler
ZeyReynepyan cideee07 ayyy aynısı geceden beri benim bebeğimde var öyle yapıp yapıp öksürüyor birde ağlamaktan bir hal oldum bebeğimi üşüttüm diye
ZeyReynepyan Xyz1234 Yani bırakmaktan kastım değişikliği sormak istedim ☺️☺️ Ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum bitkisel farklı bir marka mı kullansam diye düşünüyorum
KuzeyBaturunAnnesi ZeyReynepyan benim oğlum da öyle.Bizde 26 ekim doğumluyuz.Kucağa alıyoruz öyle uyuyor
ElifAda9e Emirin_Annesi10 benimde öyle 9 ekim de doğum yaptım asla yatmıyor uyumuyor kucakta da durmuyor işimiz zor🙄
ElifAda9e Dilos01 bende evde tek kalınca zorlaniyorum 😀 o yüzden annemler var iyi ki varlar şanslıyız bence 😍
Dilos01 ElifAda9e vallahi öyle 😝😝çok rahat uyuyorum uykuyu özlemişim 🤪eve gidince çok zorlanırım herhalde
ElifAda9e Dilos01 ben evimdeyim yanımda annemler kalıyor çok iyi oluyor her işimi rahatca yapıp uyuyabiliyorum böyle de güzel ama yalnız çok zor oluyor kolik saatleri başlayınca 😆
Dilos01 ElifAda9e yalnızlık zor ya elin ayağın birbirine giriyor hiç olmazsa annem napacagimi söylüyor ama yinede az çok kızımı tanıdığım icin herisini bende rahatlıkla yapabiliyorum
ElifAda9e Ssumru ne güzel alışmanız ilk bebeginiz mi benimde bir kızım var 9 ekimde doğdu ama şimdiden yaramazlıklara başladı 😀 amin inşallah tabiki
Ssumru ElifAda9e evet ilk bebegim sizin ? 😍 Sormayın benimde yaramaz bir kizim var şimdiden böylelerine iler de durduramayiz bunları 😃
ElifAda9e Annem42 48 günlük bugün gaz sorunu Bizd e de var Bend e fena şekilde hiç susmuyor bazen gaz damlaları kullanıyoruz
Ssumru Son_1453 yaaa 😀😀 valla cok ic açıcı vir hikayem olmadi yazmakta içimden gelmedi sanırım ama şükürler olsun saglikli,dünyalar tatlısı bir kıza sahibim bu beni motive ediyor 😀