_linamm biz 5 gün sarılık tan yoğun bakımda yattık daha sonra işitme testi yapıldı her iki kulaktan da geçti . 2 ay içinde başka bı işitme testi daha yapılması gerekiyo dediler yoğun bakımda kaldığı için ama maliyeti çok yüksekti+ seslere karşı çok duyarliydi gerek duymadık şuan 4 buçuk aylığız herşeye he sese tepki veriyomasallah biseyi yok tedbir amaçlı isteniyor diye düşünüyorum isterseniz bı takip edin bol bol konuşun size bakıyor mu seslere tepki veriyor mu süresi vardır daha onun zaten.