Herkese merhaba ☀️
benim kızım 1 aylıkken akciğerine süt kaçtığı için yoğun bakımda kaldı 1 hafta kadar. Çıktığı gün işitme testi tekrarlandı ve tekrar 6’ıncı ayda getirin dediler. İşitme de bir sorun yok çok şükür yoğun bakıma giren her bebeğe istiyormuş devlet zorunlu olarak. Öncekilerde bi sorun çıkmadı ama 12 gün sonra 6. Ay kontrolü aşısı vs için gidicez 6’ıncı ayda bi sorun yaşayan oldu mu hiç işitme testinde ?