Gamzeisikay aynen bütün hemşireler farklı konuşuyor. Gerçi doktorlar da öyle. Hepsi farklı bişey diyo. Mesela kızım kakasını yapmıyo. Kabız da değil. Kilo alımı da güzel doyuyo da yani. Ama kaka yok. Söylüyorum doktora normal diyo. Pazartesi yine normal derse değiştircem doktorumuzu ya valla çocuk ağlamıyo diye daha bi üzülüyorum çünkü karnı ağrıyo kakasını yapmamak ne demek ya günlerce.