Nillllllll bende topuk kanı için götürmüştüm hiç aglamayinca hemsire zorla ağlattı üstüne üstün bizide korkuttu sarılık var baya yüksek şimdi burdan çıkınca hemen götür yoksa ALLAH korusun ölüme kadar gider yemin ederim beynimden vurulmusa döndüm 1 saat sürüyor hastane ağlaya ağlaya nasıl gittiğimi bilmiyorum cook bilmiş gibi davranıyorlar ama hiç birşey bazı hemşireler bilmiyor ben yeni dogum yapmisim sezaryanli bir anneyim demiyor kadının sütü çeker düşer bayılır gerçekten anlamıyorum insanları neden panik ederler senin hemsirende bir tuhaf ağlamayan çocuk için nasil der nazar değmesin kimseye söyleme ben ağlamıyor diye ödüm kopuyordu hemen hastaneye götürdüm sen içini ferah tut pazartesi yinede bir götür doktora için rahat etsin .