acikahve Adnan Her bebekte değişiyor inanın. Yeğenimin hiç bi aşıda ateşi çıkmadı. Benim bebeğimin her aşıda ateşi çıkıyor.
ebahd BihterK bende dün yaptırdım canım dikkat etmedim bi acısı olmuyormuş zamanla yara olacak dedi bi müdahaleye gerektirmezmiş 3 gün duş almasın dedi o kadar ama ben giydirirken falan dikkat ettim bi acıma olmuyor dokununca falan
Bebegimm42 Gorkeminannesiii biz bir aylık aşı olduk dün gece hiç durmadı ikinci ne olur bilmiyorum vallahi ilaç vermedim hiç . İkincide de vermeyim değil mi giderken
Gorkeminannesiii Bebegimm42 yok bebeğim verme ben hiç bi asimizda vermedim çünkü doktorlar onermiyor verilmesini
Esmabetul Adnan üç tane aşı oldu iki bacak Bir koldan üç gün ateşini takip et denildi ama çok şükür çıkmadı atesi
Bebegimm42 Gorkeminannesiii sağol cnm benim yani vücut kendi savaşacak demi ilk ay aşımız ateş olmazmış ama çok huzursuzdu çok çok ağladı sabaha kadar inş ikincide olmaz :(