SedaaM Hanifeikranur 13 kere canım bizim bebek altı ıslak hiç sevmiyor az birşey yapsa bile basıyor yaygarayi😅
SedaaM Hanifeikranur vallahi öyle çünkü bebeğim az birşey bile çiş yapsa durmuyor ağlıyor şuan 3.5aylık doğduğundan beri bu selindeyiz
Caglaed Hanifeikranur benim ki 4 buçuk aylık 4-5 bez değiştiriyorum kakasını 10 günde bir yaparsa dua ediyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
AselTanem1 Egeninannesi_ mama veriyorsanız mama işe birlikte bi çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz mama vermiyorsanız eğer kaşıkla verin bi de bacaklarını karnına doğru itip çekerek masaj yapın benim kızım bu şekilde yapıyor genelde