Tostos-annesi26 bizde daha yeni gittik çişini yaparken bazen çok ağladığını söylemiştim. Doktor 6.aya kadar pipi ucunun oluştuğunu söyledi, bazı anne babaların sıkıntı var gibi algılayıp elleyip durduklarını falan söyledi ama aslında ellenmemesi gerekiyo dedi. 6.aydan sonra da sorun olduğunda sünnet olması gerektiğini belirtiyolarmış.
Temizliği ilk defa duydum, hassas davranılması gerektiğini biliyorum bende.