Kızlar sünnet üzerine bir postta pipi temizliği ile ilgili aklıma takılan bişey var ben hiç temizlemedim hassas bölgedir diye narin davranıyorum tahriş etmemeye çalışıyorum üsten siliyorum sadece kızarmasın diye doktorumda demedi bişey pipiyi sıyırıp içinde beyaz beyaz şeyler mi ne varmış onlar temizlenmeliymiş galiba ben hiç yapmadım ilk kez duydum açıkcası çok da araştıran bir anneyimdir ama duymadım yani hatta araştırdığımda smegma adında beyaz topak diye geçiyor birinkince kist olabiliyormuş zararı yokmuş ama enfeksiyon riskini artıyormuş galiba sadece temizliği üsten yapılır diye biliyorum araştırdım doktorlar gene ikiye bölünmüş durumda kimisi temizleyin ihmal etmeyin diyor kimisi dokunmayın diyor sünnet zamanı zaten temizleniyormuş sanırım oğlum daha sünnet olmadı gerçi sünnet olan bebeklerde de olma ihtimali varmış ama aklıma takıldı hem sıyırıldığı zaman kızarıklık olur buda iyi değildir bence doktorunuz bununla ilgili bişey dedi mi yada bir bilginiz var mı? Siz nasıl temizliyorsunuz?