Busranisa canım benim kızımda da yüzünde ve boynunda sivilce gibi şeyler çıktı doktoruna atmıştım isilik benziyor sıcak yerde tutmayın dedi dün kontrole gittik alerji dedi herhangi bir test yapmadı ama fazla reaksiyon göstermemiş süt ve süt ürünleriyle baharatlı yicekleri azalt geçer dedi kakada kan falan da görmedim ben hiç yeni başıma geliyor çok tedirginim ne yapacağım bilmiyorum