dehsetulvahset Allah bağışlasın ☺️ bıngıldağı atıyordu bizimkinin de. Sonradan geçiyor..
Yetersiz beslenmeyi ilk sizden duydum 2 farkli doktor da susuzluktan dedi, intternette de öyle yazıyor ☺️ dediklerimi hep dr söyledi. Bıngıldak kısmı yumuşak ya, içeri doğru çöküyor görürseniz hemen fark edersiniz normal bişey değil çünkü