kubrasyalt ben hamılelıgım dahıl hıc terlıksız basmadım yere cok korkuyordum gazdan allaha sukur sorun yasamadım kuzım su an 11 aylık 6 aylık hamıleyım ınsallah yıne yasamam cunku kızım ayak sesıne bıle uyanıyo eger gazlı bı oglum olursa düsünemıyorum kozom gecelerıde uyumuyo tek korkum bu 😀