Merhaba kızlar biz 1 aylık değiliz sizden birazcık büyüğüz 2 ay 11 gün kadar. Yorumlara baktım da kabız oldu demişsiniz benim bebeğimde 6 gün yapmadı sürekli ağladı etti kolay değil. Eğer hakiki zeytinyağınız varsa günde 3 defa bir çay kaşığı verin. Gaz sorunu için bize de Damla vermişti ama fayda etmedi. Arkadaşım yenidoğan hemşiresi o biogaia diye bir damla söyledi o iyi geldi. Sizde bakabilirsiniz ona. Bir de dr kontrolüne gittiğinizde eğer sezeryan doğum yaptı iseniz probiyotik damla veriyorlar onu muhakkak kullanın. Eğer vermedi ise sorun dr derim. Kısa bilgi vereyim dedim. Yaşadığım bu kısacaık zamanda inşallah faydalı olur. Bir de bebeğinizin tırnağını tırnak makası ile kesmeyin bu zamanlarda ki sertleşmesin. Ben elimle koparıyorum zaten hemencecik kopuyor.