Tatlisannedilekk Hickimse 1ay 20günlüğüz ilk başlarda çok zorlanmıştım ama artık alıştım anneliğe 😍 gündüzleri hiç uyumuyor oğlum sabah 6buçukta kalkıyor gece 11e kadar ayakta, uykuya hasret kaldım
Hickimse prensinveannesininguncesi Ben de bugün birinci ay kontrolüne gittim. Doktorum bana da söyledi artık kaka sayısı azalıcak kabız olma ihtimali var dedi ve gaz damlası verdi hergün kullan dedi
prensinveannesininguncesi Hickimse keşke takmasam o ıkınması o ses çıkarışı keşke bende olsa kuzum da olmasaaa
Hickimse prensinveannesininguncesi m ile başlayan bir tane verdi ismini hatırlamıyorum da yarın alacağız inşaAllah :)
Hickimse prensinveannesininguncesi Kıyamam sana . Ah benim de ilk çocuğum o kadar sakınıyorum ki . Bambaşka bir sevgiymiş gerçekten …
prensinveannesininguncesi Hickimse kesinlikle dünya bi yana o bi yana bilseydim daha önceden doğururdum 😂
EMINARDAM prensinveannesininguncesi evet emerken bile inliyor sıkıyor kendini bugün jel vardı doktordan istedik aldık ışe yaradı çok şükür aptamil1 kullanıyordum şimdiye kadar ondan olabilir mi şimdi de aptamil ar ye geçtik o da kabiz yapar mi acaba