Nilay444 Canantufan_61 cok tesekkur ederim. Ama ben yesillik yemedim ki. Hem kakasi cok kotu kokuyo. Boyle olmamali((
Canantufan_61 Mama veriyor musunuz? Veriyorsanız eğer ölçeği azaltın. Belki bir çözüm olur. Kötü koku da Allah korusun belki bir bakteri vardır bağırsağında gidip bir kaka tahlili yaptırabilirsiniz