Nilay444 ben doktorumuza sordum bana bazen çok aşırı tazyikli süt geldiğinde bebek onu hızlı emdiğinde olur demişti doktorumuz.. Sadece bu sıkıntı mı var yoksa başka problem var mı canım cildinde kızarıklık döküntü egzama var mı geçmeyen pişik var mı kakası sümüksü gibi mi kaka yapma sıklığı nasıl kakada kan var mı çok aşırı kusma var mı aşırı gaz sancıları oluyor mu bunlardan biri veya bunlardan bir kaçı oluyor mu mesela