Mhtpasel canım valla ben bu sızdırma işini bebegin poposunu beze orantılı yerleşmedgı için yaptgını dusunuyorum çunku bende slepy kullanıyorum hiç Bi şikayetim yok bezını ıyı baglayamadgım zamanlar çıkartıyor dışına malum olarak bazen bebeklerımız altları açıldgında çılgınca harekete geçiyorlar ve bez baglarken kayıyo ozmn sızdırma oluyo ama duzgun bagladıgımda hiç sıkıntı olmuyor ve pişik yapmıyor bu benım gorusum tabıkı bebegım 5 aylık