assd15 şubat ayında doğum yaptım, doğumdan sonra benim sağ baş parmağımda batık oldu. Bir iki ay sonra iltihaplanıp şişmeye başlamıştı. Ben de 4 5 ay çektim bu iltihap ve ağrıyı çünkü tek çözüm tırnak çekimi gibi duruyordu. Ayakkabı giyemedim ta ki havalar soğuyana kadar. Mecburen geçen ay gittim dr.a öncelikle iltihabı kurutmak için stafine cort diye bi krem verdi günde bir kere sürdüm bir haftada kurudu iltihabı, şişlik de indi. İyileştikçe tırnak kenarına pamuk tampon da yaptım. Şu an gayet iyi durumda. Hala batığım var fakat ayakkabı giymeme engel değil en azından. En kısa zamanda da tel taktıracağım çünkü tırnak çekimi kesin çözüm değil, çok büyük olasılıkla tekrarlayabiliyor. Bu arada ilacı emzirirken kullandım.