assd15 canım benimde var, ara ara oluyor, kestikçe de batıyor, doktor bana banyodan sonra batan yere pamuk koymayı söyledi, 2 günde bir değiştirdim, tırnagı düz kes yuvarlak değil, uzadıkca pamuk koy değiştir sürekli. Öyle bir muddet uzun kalsın hatta, baya düzeliyor.