GokturkAlp Zalimsin Yataşın pamuk yorganını aldım. İçi pamuk elyaf, dışı pamuk. O kada güzelki, hem terletmiyor hemde çok hafif. Yün yorganı vardı ince birtane yaptırmıştım ama yataşın pamuk yorganı daha güzel bence.
Kuzum35 Zalimsin çeyizim için 6kiloluk pamuk yorgan almıştık bence biraz fazla ama siz yapan yerde kendinize göre bakıp daha ağırını yaptırabilirsiniz.
mervealco Zalimsin Trendyol dan özdileğin bebek yorganı nı almıştım çok memnunum çok kalın değil orta kalınlıkta benimkisi
Deletedmom_29 Zalimsin ben bebeğimin üstüne kendi örme battaniyesini üstüne de benim kendi yattığım battaniyeyi örtüyorum hem gayet sıcak tutuyor hem de çok çırpınmadığı sürece açamıyor. Evim 22-23 derece arası oluyor eğer 23 derece olursa battaniyelerden birini õrtüyorun
Dunyamsensn2008 Zalimsin Yün Yorgan sıcak tutuyor kesinlikle.Bebekken kullanmadım ama şuan 20 aylık kullanabiliyoruz annem kendisi yapmıştı sıcak baya.
Zalimsin Dunyamsensn2008 benim kızım da 20 aylık olacak battaniyeleri kolayca ittirip aciyo üstünü yorgan olursa acmaz belki diyorum
Dunyamsensn2008 Zalimsin Ya yine açar ama battaniyeyi dediğiniz gibi daha kolay atabiliyor en azından sıcacık olur.