ayyuzluannesi dnyerdm sütü icirdikten sonra kaldırın gazını çıkarın öyle yatırın. Böylece daha az kusar
dnyerdm Sibebstl kontrolü bende dört gözle bekliyorum 😍 inşallah kilosu felan iyidir, demin emzirdim gazını alıp yan yatırdım bakalım inşallah bişey olmaz, gece uykumuzda yok sabahliyorduk bide böyle deneyim inşallah düzelir
Sibebstl dnyerdm inşallah canım bizimde heryerimiz kusmuk oluyomuş her bebekte normal demekki sıkıntı yapma 😊
dnyerdm turansmom iskelet sistemine zararı olmaz değil mi babyneste reflü yatağa yaptırınca? Çiş olayında evet 5 6 tane oluyor takip edeyim bakalım dediğiniz sekilde, teşekkür ederim içimi rahatlattiniz 🤗
turansmom dnyerdm yok sanmıyorum canım benimki 33 günlük hiç bir sıkıntı olmadı cok şükür. Ne demek rica ederim bu arada dört bes dakika emiyor doyuyormu diye düsünüyorsan düsünme.