Dokuz günlük bebeğim var bugün fışkırır gibi iki defa kustu, sonasinda normal emdikten sona uyurken felan kustu sıvı süt şeklinde, bu normal mi ben mi evham yapıyorum çok panikliyorum, doktora götüreyim mı? tecrübeli anneler lütfen bilgilendirir misiniz ?