Edanurdg Bebeklerimmmmm benim gamzelerimi almış tıpa tıp aynısı sağ belirgin sol hafif ama büyüdükçe kaybolduğuna hiç şahit olmadım şimdidye kadar
Cansumeryem Bebeklerimmmmm bebegimin benimki gibi sol gamzesi daha belirgin sağ gamzesi daha hafif belirgin aynı bana çekmiş çok şükür 1 yaşına yeni girdi bu arada kaybolmaz die düşünüyorum 😍😘
VelardaEdiz Bebeklerimmmmm gamzeli doğdu 11 aylık duruyor hala ne ben ne babası nede aileden kimse gamzeli değil😀
UzunHatun Bebeklerimmmmm benimde bebeğimde var 8 gün sonra 5 aylık olacaz ben doğduğu an direk yanaklarını sıktım oldu 😂😂😂 eşiminde benimde gamzemiz yok 😂😂