Busraklcc Bsebse merhaba ben ata yildiz da oturuyorum goksunun karsisinda 24 gunluk oglum var aksam 7 den 11 e kadar aglama ve ugunma nefessiz kaliyor elimizde morariyor ufleyerek elimizi yuzune surerek anca kendine geliyor zorlu bi yolmus annelik
Bsebse Busraklcc bende atayildizdayim :)bizde 27gunluguz bugun ve gunduzleri hic uyumuyoruz geceye kadar. Surekli aglama halinde bizimkinde. Ben 1.etaptayim siz?
Bsebse Busraklcc bende d blok 51 numara :)) guzel tesaduf cikti bebislerimizde cok yakin gorusuruz bol bol :) insta buseht benim ordan da irtibata gecebiliriz :)