Dilber KuzeyiinAnnesii ne fenomeni be saf kan katiksiz sizofren bu kadin ruh hastasi ozel.hayatinda ilgisizlikten napcagini sasirip sosyal medyada aradgni bulamayip byle.programlara.kdr dusmus bi zavalli yazik grcekten aciyorum ona artik...
KuzeyiinAnnesii Dilber Dalga geçtim zaten 😂 Kimseye ön yargılı değilimdir ama nedense bu kadına gıcık oldum itici geliyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Lokma [bilinmeyen] al bende de o kadar. Nolmus anlamadım. Dünkü konu falan diyorlar. Dün de mi burcu gelmiş. Anam bu insanlar hem eve hem çocuğa hem buraya nasıl yetişiyor anlamıyorum
GmzSnn ozi keşke foruma kaydolurken burcu ismi hiç kabul edilmese 😂😂😂 sizin ora kurtuldu darısı bizim foruma
Deletedmom090 Tubidy gerçekten boku çıktı artık ya iyice saçma sapan bi hal aldı uygulama bu kadar saçmalığa nasıl vakit buluyorsunuz pes doğrusu
Aylinyagiz Kim ya bu burcu valla gina geldi ha artık napalim burcuysan sıkmaya başladın 2 dır ben burcuyum postu görüyorum işin mı yok anam senin ya daraldı geldi
Nily [bilinmeyen] keske sadece tek mail adresiyle tek giriş yapma hakkı olsada. Böyle gereksiz insanlarla uğraşmak zorunda kalmasak.
Babyboy [bilinmeyen] ne kadar gereksiz bir karektersin sen öyle adına hesap açan gereksizler kadar gereksiz! iş yok güç yok koca desen hiç yok dertleşecek dostta olmayınca haklısın aslında ben bi bulantı hapı almaya gideyim içim pek feci bulandı 🤮