Beyzaaa [bilinmeyen] günde 10 tane işimiz oluyor bazen buraya giremiyorum sahsen ben kac tane hesap acıyor bide uğraşıyor allah ıslah etsin bebiğine üzüldüm yada yada coluk cocuk işi olabilir bence bebeği olan bi insan yapmaz herhalde
Ogulveannesi [bilinmeyen] kendi kendine cvp yazıyor galiba 🙄allah akıl fikir veRSin sana senin acilen tedavi olman şart🙅♀️🤦🏻♀️
GmzSnn [bilinmeyen] burcunun çok günahını aldılar ALLAH ÇATIR ÇATIR çıkarsın inşallah bu hesapları açıp kıza saydıran şizofrenden !!!
GmzSnn [bilinmeyen] hahaha benm bacım öyle yazamadı bünyesi kaldırmaz fesatlarla bir olamıyo ondan düzgün kurmuş cümleyi 🤣🤣
Seraporucguney [bilinmeyen] sahte ve gereksizsin yapmacıksın bunları yazıyorum ya şimdi bundan bile hoşnut olur egonu tatmin edersin aa benimle uğraşıyorlar ben önemli biriyim zannedersin fakat senin tipindeki insanlar genel olarak tedavi görmesi gereken insanlar kendine biraz çeki düzen vermelisin bence annesin sen evet burda eğlenebilirsinde ama abarttığını düşünüyorum burda sahte hesaplarla kaybettiğin zamanı bebeğin için harcamalısın bence yakın zamanda kendini toparlayacaksındır bahsettiğimiz şeyleri anlayıp burayı gerektiğinde kullanıcaksındır ben inanıyorum.