Bonnusimo canım bizimde öyleydi kesinlikle önce ılık nemli bir pamukla temizle daha sonra kurula sonrasında ise mustelanın stelatopıa kremini günden bu şekilde 3kere uygula 7.günde tamamen geçiyor harika bir krem cilt kuruluğuna da iyi geliyor sürekli normal bir şekilde kullanıyorum bu kremi