Kızım 8 günlük yüzünde ve boynunda isilik gibi şeyler var doktor sıcaktan yazmış ama evimiz asırı sıcak degil kat katta giydirmiyoruz bepanthol kullanmaya basladık ama sürekli memede her emme sonrası iyice kızarıyor. Başına gelen var mı normal mi ne zaman geçer🤦♀️