Nursah07 evet canım bazı bebeklerde meme reddi yapıyor. İki çocuğum var ikisinde de sütüm yetersizdi ve ilk aylarında biberonla mamada veriyordum. İlk bebeğim 4 aylıkken meme istememeye başladı. İkincide 3. Aydan itibaren reddetti falan ama ben hep ayakta emzirdim. Mamadan önce mutlaka meme verdim, uyurken emzirdim 7.5 aya kadar savaştım. Sonrasında dişi çıktığı için zaten istemiyordu memeyi hep ısırdı. Demem o ki kaşıkla bitmez o mama, ya şırıngayla vereceksin ya alıştırma bardağıyla öneriyo emzirme danışmanları. En son çare biberon.