Nursah07 ben ilk doğduğu zamanlar kaşık la başladım sonra bi kaç kere biberon deneyin dedim zaten zor tutmuş tu memeyi hemen biberon farkını yaşadım 3 Ay boyunca kaşıkla verdim mamayı sonra eds yöntemiyle hem memeye alıştı hemde artık kavrayabikdigu için ve tab bende kasıktan baktigim için biberon başladım memeyi tam olarak kavrayama kadar kaşıkla verin de rim