iremnurkilic biraz da sabr edin inşaAllah düzelir, sizi çok iyi anlıyorum, ben de sanki hep öyle kalacak hiç düzelmicek sanıyordum, doğru düzgün yemek bile yiyemiyordum, bazen de yemek yemediğim için sütüm olmuyor, bebeğim süt olmadığı için ağlıyor, işte uyumuyor ne yapsam çaresi yok, bu tür düşüncelerle o kadar yıpranmıştım ki, Ama her zorluğun ardından bir kolaylık vardır gerçekten, Allah insana dayanacak gücü veriyor, zamanla herşey yoluna giriyor, siz sadece içinizi ferah tutun, geçicek, bebeğim büyüyünce gülerek hatırlayacam bu günleri diye düşünmeye çalışın, ne yapa biliriz ki anne olmak sandığımız gibi kolay olmuyormuş, Allah bütün bebişlerimizi korusun, annelere de sabır ve güç versin💜🥰